[در متن با حاشیه]


+ هفته رسانه های اجتماعی

هدف از برگزاری هفته رسانه های اجتماعی چیست ؟ آیا این هدف به دنبال  کشف کاربردها و تاثیرات رسانه های اجتماعی بر جوامع و به دنبال گردهمایی افرادی است که در این زمینه علاقه مند بوده و دارای مطالعات علمی هستند ؟ 

در این باره  " توبی دانیل "  بنیان گذار هفته رسانه های اجتماعی می گوید : ما در برگزاری کنفرانس ها ، به دنبال گفتگو و دیالوگ های معنی داری و کاربردی هستیم و  برای همین هم در اولین سال بزرگ داشت این هفته ، همکارانی از نیویورک تایمز و برندهایی چون پپسی داشتیم چرا که شرکت هایی چون این برند به دنبال نقش و تاثیر اجتماع بر تغییر برند ، بازاریابی ، سیاست ها ، اخبار ، علاقه مندی های مصرف کننده ها و سرگرمی ها  هستند.

از این رو ، هفته رسانه های اجتماعی با رشد تغییرات اجتماعی در سال دوم برگزاری خود ، در 25 شهر و 19 کشور جهان مورد توجه قرار گرفته و پاس داشته شد  و این در حالی است که در ده سال آینده پیش بینی می شود که 3 بیلیون نفر در سراسر جهان از طریق موبایل و سایت های اجتماعی به هم متصل شوند و در واقع این رقم دو برابر تعداد افرادی است که در کل جهان در اموری چون اقتصاد ، فرهنگ و سیاست تاثیر می گذارند.

بر همین اساس ، هفته رسانه های اجتماعی  می تواند فرصتی باشد تا چگونگی سود بردن از این همه تغییرات و تعاملات اجتماعی را نوید بخش باشد و در نهایت می توان گفت که رسانه های اجتماعی ، بلندگویی رایگان برای شنیده شدن صداهاست

هفته رسانه های اجتماعی از 24 تا 28 سپتامبر 2012

 

اما مورد قابل تامل در برگزاری این هفته در سال جاری در توجه خاص به رسانه اجتماعی پین ترست می باشد سایت اجتماعی که به دنبال دستیابی به علاقه مندی ها از طریق به اشتراک گذاری عکس از طریق کاربران است.

comment شما()