[در متن با حاشیه]


+ از فیس بوک تا پینترست (1)

در مطلب از " فیس بوک تا پینترست " نوشتیم که مصرف گرائی رسانه ای نیز منجر به ظهور رسانه های جدید خواهد شد تا بتواند خواست ها و سلایق مختلف مصرف کنندگان را مهیا سازد، نوشتیم که " پینترست " ذهن مرا به این مسئله سوق می دهد که چگونه استفاده از مصنوعات فرهنگی یکسان  منجر به تغییر باورها و فرهنگ ملتها خواهد شد .

همه این سیاهه ها را آوردم تا قبل از پرداختن به این موضوع ، مطالعات اخیر خودم را بر روی پینترست ارائه کنم تا بتوانم همراه با شما وبلاگ خوان عزیز ،  پله های مرور و مطالعه را طی کنم.

پینترست به شما چه می گوید؟

این سایت به شما می گوید که برای ورود باید یک عضو از من معرفیتان کند

می گوید باید عضو شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و توییتر باشید

می گوید من " پین ترست "  علاقه مندی های شما را برای شما می نمایانم

می گوید من " پین ترست " علاقه مندی های دیگران را برای شما می نمایانم

پینترست می گوید شما در سایت من می توانید تمام چیزهای دوست داشتنی را که در وب پیدا می کنید در یک جا سازماندهی کنید..

پینترست می گوید شما می توانید از طریق من ، جشن های نامزدی ، دکوراسیون خانه و  تمام علاقه مندی هایتان را دسته بندی کنید..

پینترست می گوید :  من می توانم ایده های جدید درباره دکوراسیون خانه را برایتان در سایتم حفظ کنم ، او ادعا می کند می تواند هر چیزی که چشمان شما را به حیرت وا  دارد را در سایتش داشته باشد.

او می گوید شما می توانید سبک زندگیتان را در من پیدا کنید ؛ الهام بگیرید و الهام ببخشید .

می گوید بیانیه ماموریت من این است :

"  می خواهیم از طریق اشیاء با افراد ارتباط برقرار کنیم تا افراد بتوانند به علاقه مندی هایشان دست پیدا کنند. " 

در مطلب بعدی خواهم نوشت که پینترست از اعضاء سایت چه می خواهد؟

comment شما()