[در متن با حاشیه]


+ چند یادداشت برای روابط‌عمومی‌ها

سال‌هاست که تبلیغات و مدیریت برند به عنوان یک امتیاز در خدمت فعالان کسب‌وکار است. تبلیغاتی که قبلا اعتقاد داشت که باید، مخاطب، مشتری و کاربر را تحت تاثیر تصاویر زرق و برق‌دار و تیترهای درشت قرار داد. اما در شرایط حاضر، جدای از جذابیت بصری، محتوا دارد بر دنیای رسانه ها پادشاهی می کند.  البته در راه این موفقیت، نقش یک روابط‌عمومی به عنوان فعال ارتباطاتی درون و برون سازمانی، بسیار اهمیت دارد. بنابراین درباره‌ی روابط عمومی‌ها و صد البته روابط عمومی آنلاین، می‌توانید به مطالب ذیل مراجعه کنید.

گوگل، نیازمند تغییر استراتژی روابط عمومی است

روابط عمومی چطور کارآمد و تاثیرگذار می‌شود؟

گاه‌شماری بر روند روابط عمومی‌ هوشمند

برای روابط عمومی‌ها؛ اطلاعیه‌های ۲۰۱۳ را چگونه بنویسیم!

comment شما()